Coduri GTA 3 / Parole GTA3 / Cheat GTA 3

Coduri GTA 3 / Parole GTA3 / Cheat GTA 3

Mai jos aveti o lista completa cu toate codurile, parolele din GTA 3, trabuie doar sa le scrieti pur si simplu in timp ce va jucati.
In stanga se afla efectul iar in dreapta parola, codul.



Rezultat
          Parola/Cod
Toate Armele         gunsgunsguns
Bani         ifiwerearichman
Viata plina         gesundheit
Creste nivelul de urmarire         morepoliceplease
Fara politie         nopoliceplease
Tank (Rhino)         giveusatank
Distruge toate masinile         bangbangbang
Schimbare costum         ilikedressingup
Pietoni nebuni         itsallgoingmaaad
Toti pietonii te ataca         nobodylikesme
Pietonii se lupta         weaponsforall
Trecerea rapida a timpului         timeflieswhenyou
Ceasul mai rapid         madweather
Gameplay mai rapid         boooooring
100% armura         turtoise
Vreme bună         skincancerforme
Vreme innorată         ilikescotland
Vreme ploioasă         ilovescotland
Vreme ceţoasă         peasoup
Maşini invizibile; doar roţi         anicesetofwheels
Maşină zburătoare         chittychittybb
Manevrabilitate perfectă         cornerslikemad
Mod Gore         nastylimbscheat



82 de comentarii:

  1. ce site are toate parolele ?

    RăspundețiȘtergere
  2. gta 3 nuki nu are toate parolele .. mai ales de masini ! :( naspa nu ? SA-MP.U e mult mai tare .. sau GTA San Andreas ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-am tras GTA San Andreas multipleyer...da nu imi merge

      ?

      Ștergere
  3. Dăscărcațivă SA-MP .. sau GTA San Andreas .. E mult mai tare !! Vă spun eo !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daw E CeL MaY TaRe23 august 2013 la 07:19

    Eu stiu toate parolele de la toate jokurile .. pe care leam juKaT eo .. si am si gTa 3 .. am facuT toate misiunile .. e naspa
    Super MeGa ExTrA NASPAAAA =)) :)) !!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi pentru parole. Am să le copiez pe toate chiar dacă îl am de mult și știu toate drumurile.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu ma joc de un an si imi place

    RăspundețiȘtergere
  7. e o tampenie jocu asta,nu-mi place

    RăspundețiȘtergere
  8. e naspa jucativa vice city sau san andreas sunt mai faine

    RăspundețiȘtergere
  9. la mine nu merge ultima parola as vrea sa imi mearga am jocul de 2 ani si e tare
    cine poata sa mil dea?

    RăspundețiȘtergere
  10. mai bine jucati gta romania are toate codurile

    RăspundețiȘtergere
  11. pentruvoi e naspa nu stici ce ratati eu am niste masini misto si ai zice gta real lll

    RăspundețiȘtergere
  12. este naspa findca ca nare parola de apa jucati gta san andreas este fain jocul

    RăspundețiȘtergere
  13. jocul este foarte tare dar caut parole pentru motorete sau biciclete

    RăspundețiȘtergere
  14. e naspa ca nu are mai multe coduri mai bne va jucati san andreas

    RăspundețiȘtergere
  15. Tineti minte cand era GTA 3 cel mai tare joc de la GTA ? Eu da si sincer atunci era frumos , nu acum ce are nu e acelasi doar ca au aparut altele San Andreas , GTA 4 ,GTA 5 si cumva a fost "detronat" daca vreti ! Fiecare joc are farmecul sau !

    RăspundețiȘtergere
  16. are dreptate anonim, fiecare joc are farmecul sau ! si poate sa imi zica cineva cum instalez gta san andreas sau gta vice city ?

    RăspundețiȘtergere
  17. fiecre joc are farmecul lui

    RăspundețiȘtergere
  18. pe ce apas sa scriu codurile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le scri direct nu trebuie sa apesi pe nimik

      Ștergere
    2. nu trb sa apesi pe nimic scrii codul si gata

      Ștergere
  19. Răspunsuri
    1. este foarte naspa gta3 descarcati gta san andreas e super!

      Ștergere
  20. Răspunsuri
    1. eu ma joc gta 3 pt san lam terminat de nenumarate ori



      ac ca ma joc e fain da defapt...............

      Ștergere
  21. cel mai naspa joc...va recomand GTA IV sau GTA SAN ANDREEAS este mult mai tare ca asta....si asta are si niste parole de caca*t

    RăspundețiȘtergere
  22. cum opresc oamenii sa sa bata??am bagat codul pt oameni nebuni si acum tot se bat fara sa se opreasca...

    RăspundețiȘtergere
  23. coduri penru masini nu aveti

    RăspundețiȘtergere
  24. orcum toate jocurile au un anumit fel cum este gta4 gta5 gta san andreas gta bucuresti gta vicecty etc.si gta3 este super tare daca nu va place este treaba voastra ca nu va place acest joc de la rokstargames pentru ca acest joc mai demult era jucat de multa lume si acum nustiu dece lau scos de pe net pentru ca este un joc vechi? Si anonim mersu pe apa nu este seaways si nici nu exista codul pentru apa ai inteles. Sfarsit



    RăspundețiȘtergere
  25. Bun articolul. Parolele merg. Mai multe nu sunt????

    RăspundețiȘtergere
  26. nu merge ultima parola

    RăspundețiȘtergere
  27. nu merge ultima parola

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu reusesc sa trec de misiunea misty , cine ma poate ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  29. NASPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. ba cine nu stie sa joace crede ca e nasol jocu

    RăspundețiȘtergere
  31. Este cel mai naspa joc!din 3 gloante explodezi,din 2 gloante mori,radioul are 5 melodii,sunt doar 8 tipuri de masini.vă recomand să lasati jocul asta și sa jucati gta 4 sau pe ps 3 gta 5!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cumpara-ne ps retardule.candva si gta 3 era misto.sau tu ai 5 ani si crezi ca doar jocurile noi sunt misto...

      Ștergere
  32. cel mai tare joc di lumea romania

    RăspundețiȘtergere
  33. San andreas e cel mai tare joc sau vice city vi le recomand!

    RăspundețiȘtergere
  34. Gta 3 e cam vechi mi se tot blokeaza la misiunea grand theft aero.CE TREBUIE SA FAC!

    RăspundețiȘtergere
  35. ioi da asa de lungi coduri?????!!!!!!!!!!!!!!!
    cum sa scriu atatea litere???????????!!!!!!!!!
    astea sunt normali??????!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. cine crede ca GTA III e mai super ca GTA vice city 2010 sa imi raspunda cu "DA".

    RăspundețiȘtergere
  37. Gta 3 e super misto daca ai mod

    RăspundețiȘtergere
  38. cum pot sa ma sui linga cineva in masina spunetimi pls va rog :(

    RăspundețiȘtergere
  39. care este parola pt elicopter ? spunetimi va rog


    RăspundețiȘtergere
  40. Nu ii parola pt gta trei la elcopter trbuie sa mergi in orasul doi sal iei

    RăspundețiȘtergere
  41. mie nu imi merge codul nopoliceplease

    RăspundețiȘtergere
  42. BA DA SUNTETI DEAM PULEA NUMA ATATEA PAROLE AU TOATE SAITURILE !SSUUGGEEE PULA

    RăspundețiȘtergere