Euro Truck Simulator 2 Coduri + Trainer

Euro Truck Simulator 2, acest trainer este capabil sa iti adauge 700.000 euro , ceea ce iti faciliteaza cu mult munca
Mai jos aveti un trainer pentru Euro Truck Simulator 2.
Pentru a descarca trebuie doar sa apasati pe butonul de mai jos!
Ps! Nu uita sa lasi un like




75 de comentarii:

  1. Nu merge,iti pune pe minus o caruta de bani :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut cine ma ajuta si pe mine cum pun codu de bani la euro track simulator2

      Ștergere
    2. salut cum se baga codu de bani in euro track simulator 2

      Ștergere
    3. esti prost se zice truck!!!!

      Ștergere
  2. merge bine pana la un moment dat cand iti da cum minus vreo 5 milioane de euro...cacate in el de cod...lam reinstalat si o iau de la capat..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sall, imi dati va rog si mie un cd key????
      va rog. id popoviciluci_cristian

      Ștergere
    2. numai prosti pe aici...e foarte greu sa dai un search pe nea' goagal...uite cd key aici 3342J-DYJF0-XEA3K-5J0YS-40UFY

      Ștergere
    3. http://www.vplay.ro/watch/ytit2s8m/

      Ștergere
  3. poti sa descarci cheat engine si iti pui cati bani vrei sa ai in joc....doar uita-te pe youtube sa vezi cum se foloseste ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiti sa folositi acest trainer cand esti pe minus si apesi f5 sa ai bani atunci iti apare cu - 5 milione sau mai mult. cand esti pe + cu bani si apesi f5 ajungi la 700.000$ nu uitati nu consumati banii pana sa ajungeti sub zero si pe urma iar activati f5 pentru cei 700.000$ si tot asa .... bafta sper ca ati inteles cum e c trainerul .....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vreau sa va intreb trebuie sa iti instalezi ceva pt ca sa bag codul pt ca lam incercat si nu mia mers va rog raspundetimiva rog

      Ștergere
  5. care ie parola de la euro trunck 2 ??? please spunetimi

    RăspundețiȘtergere
  6. salut ma puteti ajuta si pe mine nu imi recunoaste caracterele la codul de instalare pt euro truck simulator 2

    RăspundețiȘtergere
  7. mie mi se farama tirul pe la levelul 6 ce trebuie sa fac sa nu mi se farame tirul va rog raspundeti repede

    RăspundețiȘtergere
  8. daca imi spuneti va dau un like si prietenii mei la fel

    RăspundețiȘtergere
  9. vreau si eu parola caremio zice pzlll

    RăspundețiȘtergere
  10. cum drecu sa se farame tiru eu nu am mai auzit asa ceva eu sant la nivelu 32 si nu mi sa mai faramat tiru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca bine ai zis o prietenas bv

      Ștergere
    2. eu sunt la nivelu 37 si nu sa mai faramat nici un tir de unde ai scos-o si pe asta?

      Ștergere
  11. sal cine are 1 serial key pt simulator 2,am incercat mai multe si n merg,ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toate merg doar cand le introduci el il verifica pe net si daca a mai fost folosit nu merge.... si trebe sa opresti netu cand intri de fiecare data si o sa-ti mearga

      Ștergere
  12. sal cine are 1 serial key pt simulator 2,am incercat mai multe si n merg,ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3342j-dyjf0-xea3k-550ys-40ufy suta la suta functional

      Ștergere
  13. WJ61Q-TWZZN-APV2H-XD8FW-1MFAA

    RăspundețiȘtergere
  14. 0lefhke3ka08y4vx9y67cp58k

    RăspundețiȘtergere
  15. NU MERGE CODUL AM SI EU ACEEASI PROBLEMA.dATI-MI VA ROG UN COD

    RăspundețiȘtergere
  16. folositi un crack si va rezolva problema cu CD-key

    RăspundețiȘtergere
  17. ma puteti ajuta,am facut tot ce trebuie da r nu imi da

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu de ce nu imi da bani,ma puteti ajuta

      Ștergere
  18. 3342J-DYJF0-XEA3K-5J0YS-40UFY asta mi-a mers si mie

    RăspundețiȘtergere
  19. MAAA ce draq sa fac sa nu imi merge ca iimi cere cd key si nu merge nici unul :)) luaiar draq ca l.au restricionat :)

    RăspundețiȘtergere
  20. CODURI EUROO TRUCK SIMULATOR 2VA ROG

    RăspundețiȘtergere
  21. trebuie sa raspunda unu urgent ca nu merge la euro truckul meu 2 imi trebuia verisiune sau ceva de genu cica la info spune ca e euro truck simulator 2 v2.1.1.1

    RăspundețiȘtergere
  22. nu stiu ce ziceti voi dar eu sunt lvl 26 si nu sa intamplat nimic si imi merge uns jocu.jocul are grafica de nota 10 si gameplay nota 10

    RăspundețiȘtergere
  23. stie cineva unde gasesc jocu? sa il descarc free ??

    RăspundețiȘtergere
  24. nu merge nici un cod unde pot sa il gasesc

    RăspundețiȘtergere
  25. jocul e pe c-zone torrent,nu necesita instalare,doar il downoadezi si dai si apasi executabiu si merge are 1,58 gb.

    RăspundețiȘtergere
  26. il iei demo dupa site si codul ca eu am cumparat original e RLS0E-DF95M-2FWTL-KNUUP-CJ57M , eu sunt la nivelul 21 si nu se farama tirul :) tin sa precizez joc cu un volang g25 logitech si un pc destul de bun . i7 8 gb rammi si 2 gb placa video ! Jocul este uimitor o grafica ft buna si se poate numi in toata regula un simulator !! Drumuri bune baieti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BAI TU ESTI PROST??
      NU TE MAI DA MARE SI TACI DIN GURA!!

      Ștergere
    2. am incercat codul tau si......apas activate game and ce sa vezi.....cica este scris gresit...sunt gresite caracterele:))...any solutions?

      Ștergere
  27. francisc cunitchi dc numi merge cd-kei la euro track simulator 2 ca am bagat codul tau si nu merge

    RăspundețiȘtergere
  28. VA ROG DATIMI SI MIE UN COD FUNCTIONAL!!

    RăspundețiȘtergere
  29. de ce imi pierd remorca pe drum nu ajung la finalul cursei

    RăspundețiȘtergere
  30. salud care e keyul la euro truck simulator 2 ?

    RăspundețiȘtergere
  31. salut ma poate ajut cineva cu codul pentru bani euro truk simulator 2 VA ROG!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ooo prostie si cu cd key asta .........
    astia te fac sa te lasi de jok :))

    RăspundețiȘtergere
  33. are cineva un cod de activare pentru euro truck simulator 2 going east

    RăspundețiȘtergere
  34. sa imi bag pula in el joc nu ma lasa cu nici un cod pe care mi lati dat voi nu stiu ce are pfffpffffff ma inerveaza deja de 4 zile incerc ........ ce pot face ?????????? nu ma lasa sa il activezzz....

    RăspundețiȘtergere
  35. BIG LIKE BOSSS MERGEEEEEE

    RăspundețiȘtergere
  36. are cineva codu de activare pentru euro track simulator2 v1.9.22

    RăspundețiȘtergere
  37. Merge ultimu Like a Boss

    RăspundețiȘtergere
  38. unde pun trinerul adica cum il pun la joc sa mearga ?

    RăspundețiȘtergere
  39. cine ma poate ajuta cu un cod pentru versiunea 1.16.2

    RăspundețiȘtergere
  40. nu vreau sa gresesc dar am incercat coduri din 2012-2013-2014....cred ca au un termen limita de folosinta aceste coduri...apoi sunt blocate:))...deci nu pot activa jocul cu niciun cod

    RăspundețiȘtergere
  41. sall spunetimi ve rog cum sami adaug bani nu pot

    RăspundețiȘtergere
  42. salut poti sa imi dai un cod de activare pentru euro truck simulator 2

    RăspundețiȘtergere
  43. salut poti sa imi dai un cod de activare pentru euro truck simulator 2

    RăspundețiȘtergere
  44. VREAU SI EU UN COD VA ROG

    RăspundețiȘtergere
  45. lume buna vreau si eu parola de activare ptr euro truk simulator 2

    RăspundețiȘtergere
  46. Salut ajutama te rog sa activez si eu jocul Euro truk simulator 2 mulțumesc

    RăspundețiȘtergere